ساخت حساب پرفکت مانی

آموزش ثبت نام در پرفکت مانی (Perfect Money)

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

 یکی از مهمترین سیستم‌های پرداخت آنلاین در ایران پرفکت مانی است که خوشبختانه به تحریم‌هایی که علیه ایران شده است هیچ گونه توجهی ندارد. بنابراین شما به عنوان مشتری این سیستم می‌توانید به راحتی با مشخصات واقعی خود در سایت ورود پیدا کنید و ثبت نام در پرفکت مانی خود را به صورت کامل احراز هویت کنید. در این مقاله آموزشی، روش افتتاح حساب پرفکت مانی و همچنین وریفای (Verify) کردن آن را برای شما شرح خواهیم داد. این سیستم، یکی از پر‌طرفدار‌ترین راهکار‌های انتقال پول در سراسر جهان است و هزاران کاربر به صورت روزانه از آن برای انتقال پول به کاربران دیگر، دریافت وجه از مشتریان و یا تبدیل واحدهای ارزی استفاده می‌کنند.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
افتتاح حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یکی از نام‌های آشنا در میان شرکت‌های پرداختی بین ‌المللی است. شما می‌توانید به وسیله پرفکت مانی خریدهای اینترنتی خود را در نقاط مختلف جهان انجام دهید، به حساب سایر افراد پول واریز کنید و یا حتی درآمد ارزی خود را از این طریق دریافت کنید.

این شرکت پانامایی در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده و تا به امروز توانسته اعتبار زیادی در زمینه خدمات پرداختی بین‌ المللی کسب کند. عدم تحریم کاربران ایرانی، باعث محبوبیت بیشتر پرفکت مانی در کشور ما شده است. لذا افراد زیادی به ثبت نام و افتتاح حساب در پرفکت مانی تمایل دارند. نکته مهمی که وجود دارد آن است افتتاح حساب پرفکت مانی رایگان است و برای کاربران هیچ گونه هزینه‌ای در بر ندارد. 

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
تایید شماره تلفن پرفکت مانی

 

کاربردها و مزایای پرفکت مانی چیست؟

– انتقال پول بین کاربران
– دریافت پرداخت در سایت شما
– پرداخت کالاها و خدمات در اینترنت
– خرید بیت کوین، طلا، دلار آمریکا و یورو
– صدور و دریافت وام در داخل سیستم
– دریافت درآمد اضافی از شرکت در یک برنامه مشارکت

حساب شخصی (Personal Account) و تجاری (Business Account) چیست؟

دو نوع حساب در سیستم پرفکت مانی وجود دارد که به آن‌ها حساب شخصی و تجاری گفته می‌شود. حساب شخصی، برای افراد حقیقی ساخته می‌شود؛ در حالی که حساب تجاری یا بیزینسی (Business Account) برای اشخاص حقوقی در نظر گرفته شده است. با این حال، از هر دو نوع حساب‌ می‌توان برای امور تجاری استفاده کرد و هیچ‌گونه محدودیتی در این امر وجود ندارد.

 

آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی

برای شروع فرآیند، به وب‌سایت رسمی پرفکت مانی بروید؛ وارد صفحه ثبت نام شوید و اطلاعات مربوطه را وارد کنید. مشخصات وارد شده باید کاملا صحیح و تماماً متعلق به کاربر باشند.

ثبت نام پرفکت مانی

نام کاربری حساب خود را در قسمت 1 وارد کنید. این اسم، مربوط به حساب می‌باشد و به دیگر کاربران نشان داده خواهد شد.

  • در قسمت 2، نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل وارد کنید.
  • قسمت‌های 3، 4، 5 و 6 مربوط به آدرس شما هستند. به ترتیب، نام شهر و آدرس را در باکس‌های 3 و 4 وارد کنید. از لیست قسمت 5 کشور خود را انتخاب کنید. در قسمت 6، کد پستی خود را وارد کنید. پرفکت مانی برای کاربران ایرانی محدودیتی اعمال نمی‌کند؛ بنابراین اطلاعات آدرس باید به صورت صحیح و دقیق وارد شود.
  • در قسمت 7، ایمیل خود را وارد نمایید. مراحل تایید حساب شما با استفاده از این ایمیل انجام می‌شود.
  • شماره تلفن خود را در قسمت 8 وارد کنید. برای شماره موبایل‌های ایران، باید کد +98 را جایگزین صفر اول شماره نمایید.
  • بخش 9، قسمت انتخاب نوع حساب است. همان‌طور که گفته شد کاربران حقیقی باید گزینه “personal account” را انتخاب کنند. گزینه “business account”  مخصوص شرکت‌ها و اشخاص حقوقی است. 
  • در بخش‌ 10 و 11، گذرواژه مورد نظر خود را وارد کنید.

پس از تکمیل کردن فرم، روی گزینه Register کلیک کنید. در این‌جا مراحل ثبت نام به پایان می‌رسد و صفحه زیر برای شما نمایان خواهد شد.

آموزش ساخت پرفکت مانی

پس از تکمیل ثبت نام، اطلاعات حساب شما در قالب یک ایمیل برایتان فرستاده می‌شود. لینک تایید ثبت نام نیز در این ایمیل موجود است. Member ID که در تصویر زیر قابل مشاهده می‌باشد، مشابه شماره حساب شما است.

ثبت نام پرفکت مانی

وریفای (Verification) حساب پرفکت مانی

حساب‌های عادی پرفکت مانی هیچ‌گونه محدودیتی در انجام تراکنش‌ها ندارند؛ اما شما با “وریفای کردن” یا “تایید کردن حساب” به قابلیت‌های بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد. یکی از مهم‌ترین دلایل برای انجام این پروسه، کمتر شدن کارمزد تراکنش‌ها از 1.99 درصد به 0.5 درصد است. علاوه بر این، اگر پرفکت‌ مانی در فعالیت‌های حساب‌های تایید نشده موارد مشکوکی مشاهده کند، امکان بلوکه شدن حساب و موجودی آن وجود دارد.

برای دانستن بیشتر درباره کارمزد تراکنش های پرفکت مانی کلیک نمایید.

 

مراحل وریفای کردن حساب پرفکت مانی

در ادامه افتتاح حساب پرفکت مانی نیاز است مراحل وریفای کردن را بگذرانید. برای مراحل تایید حساب، به قسمت تنظیمات حساب خود بروید؛ سپس از قسمت “Verification Account”، روی گزینه‌ی “Verification management” کلیک نمایید.

آموزش باز كردن حساب پرفکت مانی

 

برای ثبت کردن حساب خود به عنوان “تأیید شده” یا “وریفای شده”، باید یک فرآیند تأیید سه مرحله‌ای را طی کنید. این پروسه شامل آپلود کردن اسکن اسناد شناسایی کاربر و تایید شماره تلفن وی است. تمامی مدارک آپلود شده باید به زبان انگلیسی باشد؛ در غیر این صورت باید ترجمه معتبر آن‌ها تهیه شود.

افتتاح حساب پرفکت مانی

Name Validation: در این قسمت، باید تصویر مدرک شناسایی (گذرنامه، کارت ملی، گواهینامه رانندگی و یا شناسنامه) فرستاده شود. مشخصات قید شده در پروفایل پرفکت مانی شما باید با مدرک ارسالی مطابقت داشته باشد.

Address Validation: در این بخش، باید ترجمه رسمی قبض آب، برق، تلفن و یا موبایل خود را آپلود کنید. قبض باید به نام شخص کاربر صادر شده باشد و حتماً شامل آدرس وی بشود. توجه کنید که این قبض‌ها تا حداکثر سه ماه پس از زمان صدور قابل استفاده هستند و قبض‌های قدیمی‌تر تایید نخواهند شد.

Phone Validation: این قسمت، پس از تایید مراحل قبلی برای شما فعال می‌شود. بعد از وارد کردن شماره تلفن و کلیک بر روی گزینه تایید، کد تایید برای شما فرستاده خواهد شد. با وارد کردن این کد در قسمت مربوطه، مراحل وریفای شدن حساب پرفکت مانی شما تکمیل می‌شود.

توجه: پس از اتمام مراحل، هرگونه تغییر در نام، آدرس یا شماره تلفن حساب، به طور خودکار “وریفای بودن” را لغو کرده و وضعیت حساب را به “تأیید نشده” تغییر می دهد.

 

سیستم امتیاز دهی پرفکت مانی

کاربران برای پرفکت مانی ارزش زیادی دارند؛ به همین خاطر پرفکت مانی یک سیستم امتیاز دهی برای کاربرانش در نظر گرفته و آن‌ها را به ۳ رتبه تقسیم کرده است.

این ۳ گروه عبارتند از:

Normal(نرمال): وضعیت نرمال مختص به کسانی است که به تازگی در پرفکت مانی افتتاح حساب نموده‌اند. این سطح ابتدایی‌ترین رتبه پرفکت مانی می‌باشد و همه‌ی کاربران جدید بدون هیچ شرایط و محدودیتی در این سطح قرار می‌گیرند.

Premium(پریمیوم): دومین رتبه در سیستم امتیاز دهی پرفکت مانی، سطح پریمیوم است. در صورتی که ۱ سال از افتتاح حساب شما بگذرد یا حجم معاملات شما به حد مشخصی برسد، موفق به دریافت این رتبه می‌شوید. در این سطح کارمزد کمتری برای معاملات می‌پردازید. البته برای ارتقای حساب از درجه نرمال به پریمیوم باید یک درخواست به سرویس مشتریان پرفکت مانی ارسال کنید و پس از تایید درخواست، حساب شما به این رتبه ارتقا پیدا می‌کند.

Partner(پارتنر): این سطح بالاترین سطح در امتیاز دهی پرفکت مانی است. سطح پارتنر مختص به شرکت‌های تجاری است که فعالیت‌های گسترده اینترنتی دارند. این رتبه با شرایط و تایید مخصوص مدیریت پرفکت مانی به شرکت‌ها اعطا می‌شود. طبیعتا گرفتن رتبه پارتنر کمی دشوار است. در واقع شرکتی که موفق به دریافت سطح پارتنر شود، از همکاران تجاری پرفکت مانی به حساب می‌آید.

سیستم امتیاز دهی  Trust Score

پرفکت مانی سیستم امتیاز دهی دیگری به نام  Trust Score ایجاد کرده است. این امتیاز نشان دهنده اعتبار حساب نزد پرفکت مانی است. در واقع  Trust Scoreیک عدد است که پرفکت مانی به هر کاربر می‌دهد. پایین‌ترین امتیاز “۰” میباشد و سقفی برای آن وجود ندارد. امتیاز حساب‌هایی که تازه افتتاح شده‌اند، برابر “۰”  است اما این امتیاز می‌تواند افزایش پیدا کند. لازم به ذکر است که همانطور که امتیاز حساب بالا می‌رود، ممکن است تحت شرایطی امتیاز آن کاهش یابد. پس امتیازات به هیچ وجه ثابت نخواهند بود و افزایش یا کاهش آن‌ها، کاملا امکان پذیر است.

هرچقدر امتیاز حساب بالاتر باشد، نشان‌دهنده اعتبار بالاتر آن حساب نزد پرفکت مانی است. این امتیاز به شما کمک می‌کند تا در معاملات پیش‌رو بتوانید طرف مقابل خود را اعتبار سنجی کنید. به عبارت دیگر هرچقدر اعتبار طرف مقابل شما بیشتر باشد، با اطمینان بیشتری می‌توانید با او معامله کنید.

امتیاز Trust Score بر اساس پارامترهای زیر تغییر می‌کند:

  • بهره‌وری: تعداد حساب‌هایی که در معاملات دخیل بوده‌اند.
  • اندازه: مقدار پولی که در معاملات جا‌به‌جا شده است.
  • زمان: عمر حساب از زمان اولین تراکنش
  • اظهار نظرها: شکایت یا رضایت افراد نسبت به حساب شما
  • موجودی: موجودی حساب بر پایه کم‌ترین موجودی در ماه گذشته

خدمات سفیرپیمنت در حوزه پرفکت مانی

تیم متخصص سفیرپیمنت مفتخر است که تمامی خدمات مربوط به حوزه پرفکت مانی مثل شارژ حساب پرفکت مانی، صدور ووچر، افتتاح حساب، خدمات احراز هویت و وریفای حساب، نقد کردن درآمد ارزی و… را برای شما انجام دهد. شما می‌توانید به راحتی با تیم پشتیبانی ما مرتبط شوید و از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

کلام آخر

همان‌طور که گفته شد، پرفکت مانی یکی از سیستم‌های پرداخت ارزی مطمئن برای ایرانیان است که خدمات متنوعی را عرضه می‌کند. در این مقاله سعی کردیم ضمن توضیح مراحل آموزش ساخت حساب پرفکت مانی و یا به عبارتی ساخت حساب پرفکت مانی در ایران، سیستم امتیاز دهی و اعتبار سنجی را به شما معرفی کنیم. لطفا ما را از نظرات و مشکلات خود در این زمینه مطلع سازید تا بتوانیم هرچه بیشتر به شما عزیزان، اطلاعات مفید ارائه دهیم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
مهشید کوچک مهری کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

ایا وریفای حساب پرفکت مانی بدون ثبت نام امکان پذیر است؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    خیر؛ برای هیچ اکانت یا حسابی این مورد امکان‌پذیر نیست.